Steiner dává definici Michaelského proudu

19.07.1924
Je stále zřetelnější potřebou dnešního člověka usilovat o duchovní rozvoj, ve ktrém nikoho nenásledujeme.
Je stále zřetelnější potřebou dnešního člověka usilovat o duchovní rozvoj, ve ktrém nikoho nenásledujeme.

Srdce až doposud představuje chráněný prostor, v němž můžeme rozvíjet sobě vlastní inteligenci. O tento prostor se však vede boj v každé naší krvince. 

Duše prostupuje Já člověka, čistí se v něm a proměňuje. Já jsou játra duševního metabolismu. Osobnost je nástroj, který si vytvořilo Já, ale o nějž je velký zájem a boj ve vnitřním i vnějším světě. Je velkou výzvou a pravým michaelským úsilím zabránit zneužití osobnosti. Dnes v tomto ohledu čelíme velkému nepříteli.
Duše prostupuje Já člověka, čistí se v něm a proměňuje. Já jsou játra duševního metabolismu. Osobnost je nástroj, který si vytvořilo Já, ale o nějž je velký zájem a boj ve vnitřním i vnějším světě. Je velkou výzvou a pravým michaelským úsilím zabránit zneužití osobnosti. Dnes v tomto ohledu čelíme velkému nepříteli.

Výzva nevzniká mezi klientem a terapeutem, ale mezi klientovou duší a jeho Já.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky